Moduulit ja toiminnot Millum Marketissa
Millum Market on jaettu selkeisiin moduuleihin, jotka helpottavat päivittäisten työtehtävien hallintaa keittiössä.
Useimmat moduulit sisältyvät vakiona kaikkiin järjestelmiin. Tarpeen mukaan voit lisätä myös lisämoduuleja, jotka täydentävät kokonaisuutta ja tukevat vastuullista, tehokasta toimintaa.
Vakiomoduulit
-
Tilaaminen (sis. sovellus)
-
Tilausten käsittely
– Tilausarkisto
– Tilausvahvistus
– Lähetyslistat
– Tuotteiden vastaanotto
– Poikkeamaraportti
Lue lisää tilausten käsittelystä
-
Sopimukset
-
Menutyökalu
– Reseptit ja kustannuslaskelmat
– Allergeeni- ja ravintoarvomerkinnät
– Jakaminen (esim. infonäytöille tai sovelluksiin)
– Tuotekorvaukset: vaihtoehtoiset tuotteet, jos alkuperäistä ei ole saatavilla
Lue lisää Menutyökalusta
-
Inventaario (sis. sovellus)
– Inventaario yhdelle tai useammalle varastolle omassa toimipisteessä
– Inventaariosovellus toimii myös offline-tilassa ja on yhteydessä selainversioon
– Ajantasainen arvo toimittajien tuoteluetteloiden mukaisesti
Lue lisää inventaariosta
-
Raportointi
– Kaikkien moduulien vakiomuotoiset raportit
– Raportteja on helppo muokata omiin tarpeisiin
– Raporttikohtainen käyttöoikeuksien hallinta
Lue lisää raporteista
Lisämoduulit
-
Ruokalistasuunnittelu
– Suunnittele ruokalistoja
– Jaksojen mukaan: viikoittain tai kuukausittain
– Yhteenveto raaka-aineiden käytöstä ja annoskohtaisista kustannuksista
Lue lisää Ruokalistasuunnittelusta
-
CO₂-laskuri
– Laske annosten ilmastovaikutukset liittämällä raaka-aineet ilmastotietokantoihin
– Mahdollisuus tehdä perusteltuja valintoja sekä ruoan suunnittelussa että asiakkaan tiedonsaannissa
Lue lisää CO₂-laskurista
-
Hävikin seuranta (sis. sovellus)
– Rekisteröi ruokahävikki jopa viidellä eri osa-alueella
– Sovellus toimii myös offline-tilassa ja on yhteydessä selainversioon
– Lataa raportti ja jaa se suoraan esimerkiksi ruokahävikin vähentämishankkeisiin
Lue lisää hävikin seurannasta
-
Vapaamuotoinen tilaus
– Tilaa palveluita, jotka eivät ole tuoteluetteloissa
– Tilaa palveluita toimittajilta, joilla ei ole tuoteluetteloa järjestelmässä – kuten sijaispalvelut, huoltomiehet, vartiointipalvelut jne.
Lue lisää vapaamuotoisesta tilauksesta
-
Laskutus
– Välitä kaikki saapuvat laskut järjestelmän kautta
– Laskuihin lisätään olennaiset tiedot, kuten tiliöinti- ja vastaanottajatiedot
Lue lisää laskutuksesta
-
Millum Insight
– Selkeä näkymä hankintajärjestelmäsi tietoihin
– Kehitteillä: ilmastolaskelmat todellisten hankintojesi mukaan
Lue lisää Millum Insightista
Integraatiomahdollisuudet
Millum voidaan yhdistää lukuisiin toimialakohtaisiin järjestelmiin – aina asiakkaan tarpeisiin räätälöitynä.
Integroinnit toteutetaan projektikohtaisesti ja tarvittavat muutokset asiakkaan omiin järjestelmiin hoitaa asiakas tai tämän kumppani.