Jump to main content

Moduulit ja toiminnot Millum Marketissa

 

Millum Market on jaettu selkeisiin moduuleihin, jotka helpottavat päivittäisten työtehtävien hallintaa keittiössä.

Useimmat moduulit sisältyvät vakiona kaikkiin järjestelmiin. Tarpeen mukaan voit lisätä myös lisämoduuleja, jotka täydentävät kokonaisuutta ja tukevat vastuullista, tehokasta toimintaa.

 

Vakio­moduulit

 

  • Tilaaminen (sis. sovellus)

    - Ostoslistat

    - Tuotehaku

    - Tuoteluettelot

    - Toistuvat tilaukset


    Lue lisää tilaamisesta

  • Tilausten käsittely

    – Tilausarkisto
    – Tilausvahvistus
    – Lähetyslistat
    – Tuotteiden vastaanotto
    – Poikkeamaraportti


    Lue lisää tilausten käsittelystä 

  • Sopimukset

    – Toimittajasopimukset
    – Toimittajien luokittaminen


    Lue lisää sopimuksista

  • Menutyökalu

    – Reseptit ja kustannuslaskelmat
    – Allergeeni- ja ravintoarvomerkinnät
    – Jakaminen (esim. infonäytöille tai sovelluksiin)
    – Tuotekorvaukset: vaihtoehtoiset tuotteet, jos alkuperäistä ei ole saatavilla


    Lue lisää Menutyökalusta 

  • Inventaario (sis. sovellus)

    – Inventaario yhdelle tai useammalle varastolle omassa toimipisteessä
    – Inventaariosovellus toimii myös offline-tilassa ja on yhteydessä selainversioon
    – Ajantasainen arvo toimittajien tuoteluetteloiden mukaisesti


    Lue lisää inventaariosta

  • Raportointi

    – Kaikkien moduulien vakiomuotoiset raportit
    – Raportteja on helppo muokata omiin tarpeisiin
    – Raporttikohtainen käyttöoikeuksien hallinta


    Lue lisää raporteista

 

 

 

Lisämoduulit

 

  • Ruokalistasuunnittelu

    – Suunnittele ruokalistoja
    – Jaksojen mukaan: viikoittain tai kuukausittain
    – Yhteenveto raaka-aineiden käytöstä ja annoskohtaisista kustannuksista


    Lue lisää Ruokalistasuunnittelusta 

  • CO₂-laskuri

    – Laske annosten ilmastovaikutukset liittämällä raaka-aineet ilmastotietokantoihin
    – Mahdollisuus tehdä perusteltuja valintoja sekä ruoan suunnittelussa että asiakkaan tiedonsaannissa


    Lue lisää CO₂-laskurista

  • Hävikin seuranta (sis. sovellus)

    – Rekisteröi ruokahävikki jopa viidellä eri osa-alueella
    – Sovellus toimii myös offline-tilassa ja on yhteydessä selainversioon
    – Lataa raportti ja jaa se suoraan esimerkiksi ruokahävikin vähentämishankkeisiin


    Lue lisää hävikin seurannasta 

  • Vapaamuotoinen tilaus

    – Tilaa palveluita, jotka eivät ole tuoteluetteloissa
    – Tilaa palveluita toimittajilta, joilla ei ole tuoteluetteloa järjestelmässä – kuten sijaispalvelut, huoltomiehet, vartiointipalvelut jne.


    Lue lisää vapaamuotoisesta tilauksesta 

  • Laskutus

    – Välitä kaikki saapuvat laskut järjestelmän kautta
    – Laskuihin lisätään olennaiset tiedot, kuten tiliöinti- ja vastaanottajatiedot


    Lue lisää laskutuksesta

  • Millum Insight

    – Selkeä näkymä hankintajärjestelmäsi tietoihin
    – Kehitteillä: ilmastolaskelmat todellisten hankintojesi mukaan


    Lue lisää Millum Insightista

Integraatiomahdollisuudet

Millum voidaan yhdistää lukuisiin toimialakohtaisiin järjestelmiin – aina asiakkaan tarpeisiin räätälöitynä.
Integroinnit toteutetaan projektikohtaisesti ja tarvittavat muutokset asiakkaan omiin järjestelmiin hoitaa asiakas tai tämän kumppani.

Sopisiko tämä myös sinun yrityksellesi?

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua