Jump to main content

Varmista tilaustenhallinta Millum Marketin avulla

  • Tarkkuutta ja laadunvalvontaa tilausten hyväksymisprosessilla
  • Selkeä tilausarkisto kaikista aiemmista tilauksista
  • Tilausvahvistukset ja päivitykset hankintaprosessin jokaisessa vaiheessa
  • Toimitusten tarkka käsittely lähetyslistojen avulla
  • Helppo tavaroiden vastaanoton rekisteröinti
  • Poikkeamien automaattinen tunnistus
ordrebehandling-standard
iStock-149133087

HoReCa-toimijalle on erittäin tärkeää tietää, että kaikki on hallinnassa – ja että maksettava lasku on varmasti oikein.

Bjørn Sandnesmo

Keittiöosaston johtaja, Namsosin sairaala

Ajankohtaiset artikkelit

Artikkelbilde varemottak og avviksmelding EN

Sähköinen tavaran vastaanotto ja poikkeamien käsittely tuo hotelliketjuille miljoonasäästöjä

Radisson

Hankintajärjestelmä, joka tehostaa Radissonin toimintaa ja tuo läpinäkyvyyttä hankintoihin Skandinaviassa

Kvinnelig kokk og servitør med ipad og kalkulator. Foto

6 toimintoa, jotka tekevät suurkeittiön hankinnoista helpompia ja edullisempia

foto dame som sitter på restaurant mens hun jobber på pc og noterer på ark

Tilaa yhdestä paikasta ja tehosta päivittäistä hankintarutiinia

Lisää toiminnallisuuksia

avtaler-blå

Toimittajasopimukset

menybank-blå

Menutyökalu

varetelling-blå

Inventaario

rapporter-blå

Raportointi, laskutus, vapaamuotoinen tilaus ja insight

Kaikki Millumin moduulit ja toiminnallisuudet