Jump to main content

Tyytyväisiä asiakkaita jo yli 20 vuoden ajan

 

Asiakas on meille aina etusijalla – ja näin on ollut jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan.

Tiiviin yhteistyön ansiosta olemme jatkuvasti kehittäneet ja mukauttaneet hankintajärjestelmäämme, huomioiden hotellien, ravintoloiden ja henkilöstöravintoloiden muuttuvat tarpeet.
Tämän tuloksena voimme tänä päivänä esitellä ylpeinä laajan joukon tyytyväisiä asiakkaita.

 

 

Asiakkaamme kertovat tilaamisesta ja tilausten hallinnasta

  • «Noin 80 % hankinnoistamme kulkee Buy at Noresin kautta. Se on meille kaikkein helpoin ja nopein tapa, kun tilauksia tehdään lähes päivittäin. Parasta omassa hankintaportaalissa on se, että kaikki toimittajat löytyvät yhdestä paikasta. Se helpottaa arkea ja tekee työstä nopeampaa ja sujuvampaa.»


    Svante Forslund

    Ravintolapäällikkö, Hotel Riverton

  • «Käytän Millumia tilaamiseen ja inventaarion tekemiseen – ja etsin myös uusia ideoita tuotekatalogeista. Niistä löytyy usein raaka-aineita, joita voin hyödyntää omissa annoksissani. Millum tekee vastuullisempien valintojen löytämisestä helpompaa.»


    Filip Cieslik

    Ravintolapäällikkö, Sodexo

  • «Tilaaminen on muuttunut Millumin myötä huomattavasti helpommaksi. Mittasimme ajansäästön käytännössä: pelkkään tilaamiseen kuluu nyt 46 minuuttia vähemmän viikossa – se vastaa viittä kokonaista työpäivää vuodessa.»


    Bjørn Sandnesmo

    Keittiöpäällikkö, Namsosin sairaala

  • «

    Millumin avulla keittiö säästää aikaa kolmessa vaiheessa:

    1. tuotteiden tilaaminen sopimusten mukaisesti
    2.sopimuksen jälkeinen tarkistus
    3. poikkeamien käsittely

    »


    Bjørn Sandnesmo

    Keittiöpäällikkö, Namsosin sairaala

  • «Tämä on tehokasta. Tuotteita on helppo hakea ja voin valita, haenko kaikista katalogeista vai tietyn toimittajan valikoimasta. Ostoslistatoiminto ja inventaario yhdessä pitävät kaiken koottuna yhteen paikkaan. Siksi Millum on täydellinen järjestelmä suurkeittiössä.»


    Fredrik Røine

    Entinen keittiöpäällikkö, Sundvolden Hotel

  • «Millum Marketin ansiosta saan aina oikean hinnan kaikille tuotteille. Näin pysyn jatkuvasti ajan tasalla ja hallitsen kokonaisuuden. Haluan yksinkertaisesti kiittää Eurestia siitä, että he ovat valinneet meille näin toimivan työkalun – ja kiitos Millumille sen kehittämisestä.»


    Karim Bouhadoun

    Keittiöpäällikkö, Eurest Nydalen

  • «Pidän todella paljon ostoslistatoiminnosta – se on niin helppo käyttää! Listat toimivat erinomaisesti ja auttavat tilaamisessa. Ne ovat ehdottomasti suosikkini hankintaportaalissa. Tykkään myös siitä, miten ne toimivat yhteen inventaarion kanssa. Käyttöliittymä on selkeä, ja nyt kun offline-versiokin on käytössä, kokonaisuus toimii entistäkin paremmin.»


    Corazon Furuseth

    Keittiöpäällikkö, Clarion Collection Hotel Bastion

  • «Yksi Millumin suurimmista eduista on ajansäästö. Kaikki tuotteet on etukäteen valittu ja tarkistettu, joten kun kollegamme tilaavat tuotteita omista tuotekatalogeistamme Millumissa, heidän ei tarvitse käyttää aikaa sen miettimiseen, ovatko tuotteet tilauksen arvoisia – ne voi tilata suoraan ja luottavaisin mielin.»


    Eirik Bogsnes

    Hotellipalveluiden konsernijohtaja, Strawberry

  • «Toimimme ketjuna ja hallitsemme valtavia volyymeja. Millumin hankintajärjestelmä helpottaa hotelliemme arkea – se tekee henkilöstöllemme oikeiden valintojen tekemisestä helppoa. Näemme selkeitä säästöjä sekä tavarakustannuksissa että ajankäytössä, ja samalla saamme paremman otteen kokonaisuuden hallinnasta. Tämä on meille kaikki kaikessa


    Eirik Bogsnes

    Hotellipalveluiden konsernijohtaja, Strawberry

Asiakkaamme kertovat menutyökalusta ja vastuullisuutta tukevista moduuleista

  • «Menutyökalu on meille tärkeä työkalu. Sinne voimme syöttää annosmäärät, tarkistaa allergeenit ja saada laskelman sekä ostoslistan suoraan niiden pohjalta. Tämä tarkoittaa, että teemme paljon tarkempia hankintoja jokaista ruokalajia varten. Yhteensä tämä vähentää merkittävästi sekä ruokahävikkiä että kustannuksia.»


    Stig Drageide

    Entinen keittiöpäällikkö, ravintola Theatercaféen, Hotel Continental

  • «On todella kätevää, että menutyökalu laskee automaattisesti kaiken, mitä minun tarvitsee tilata. Tiedän, että jotkut annokset eivät myy yhtä hyvin kuin toiset – silloin vain säädän annosmääriä menutyökalussa ja näen heti, kuinka paljon kutakin raaka-ainetta tarvitsen. Se säästää paljon aikaa niin suunnittelussa kuin tilaamisessakin.»


    Karim Bouhadoun

    Keittiöpäällikkö, Eurest Nydalen

  • «Millumin hiilijalanjälkilaskurin avulla voimme selvittää, millainen ilmastovaikutus resepteillämme on. On tärkeää, että myös henkilöstömme – ja yhä useammin asiakkaatkin – ymmärtävät, millainen ero on lihapullalounaalla verrattuna täysin kasvipohjaiseen ateriaan.»


    Marianne Hayes Antonsen

    Kestävän kehityksen kehityspäällikkö, Coor

  • «Millumin hävikkitoiminnon ansiosta hävikin kirjaaminen ja seuranta sujuvat vaivattomasti – ja tukevat samalla vahvaa vastuullisuusfokustamme.»


    Marianne Hayes Antonsen

    Kestävän kehityksen kehityspäällikkö, Coor

  • «Millumin ruokalistasuunnittelun avulla kokeille jää enemmän aikaa keskittyä annosten viimeistelyyn ja houkuttelevaan esillepanoon. Heidän ei tarvitse murehtia siitä, mitä tilata tai miten hallita seuraavan viikon ruokalistaa.»


    Marianne Hayes Antonsen

    Kestävän kehityksen kehityspäällikkö, Coor

  • «Yksi Millumin suurimmista eduista on ajansäästö. Kaikki tuotteet on etukäteen valittu ja tarkistettu, joten kun kollegamme tilaavat tuotteita omista tuotekatalogeistamme Millumissa, heidän ei tarvitse käyttää aikaa sen miettimiseen, ovatko tuotteet tilauksen arvoisia – ne voi tilata suoraan ja luottavaisin mielin..»


    Eirik Bogsnes

    Hotellipalveluiden konsernijohtaja, Strawberry

  • «Millumin avulla voimme laatia ruokalistoja ja reseptejä, joille on laskettu valmiiksi sekä hiilijalanjälki että kustannukset. Näin voimme tarjota ilmastotietoisia aterioita – ja hinnoitella ne oikein.»


    Eirik Bogsnes

    Hotellipalveluiden konsernijohtaja, Strawberry

  • «Tarjoilemme vuosittain 30 miljoonaa kupillista kahvia – 80 000 joka päivä. Millumin avulla voimme varmistaa, että kaikissa hotelleissamme tarjoillaan luomua Reilun kaupan kahvia. Juuri tällaiset pienet valinnat voivat tehdä suuren eron ja edistää kestävää kehitystä.»


    Eirik Bogsnes

    Hotellipalveluiden konsernijohtaja, Strawberry

Asiakkaamme kertovat inventaariomoduulista

  • «Arkeni muuttui täysin, kun otin käyttöön inventaariomoduulin. Nyt voin skannata tuotteet, ja ne siirtyvät suoraan järjestelmään. Lisäksi saan ne lajiteltua juuri haluamallani tavalla. Näen kokonaisuuden selkeästi, eikä manuaalista työtä enää tarvita. Käytämme vähemmän aikaa, eikä hintoja tarvitse etsiä käsin. Nykyään teemme inventaarion kolme kertaa vuodessa.»


    Gunn Anita Stenstad

    Toimitusjohtaja, Aarnesgruppen

  • «"Kun inventaario hoituu kuuden tunnin sijaan kahdessa, jää yli neljä tuntia tuottavampaan työhön. Meillä on 130 yksikköä, joten ajansäästö kertautuu nopeasti – ja näkyy suoraan tuloksessa."»


    Lars Petter Nilsen

    Ostopäällikkö 4service

  • «Käytämme Millum Marketia hankintojen lisäksi myös aktiivisesti inventaarioihin. Sundvoldenissa meillä on jatkuvasti noin 700 tuoteriviä varastossa, joten kirjattavaa riittää. Mutta koska kaikki ostot tehdään Millum Marketissa, voimme helposti ladata uudet inventaarilistat suoraan järjestelmästä – kaikki pysyy yhdessä paikassa. Aiemmin Excel-taulukot olivat todella työläitä: puolet tuotteista puuttui listalta ja hinnat olivat vanhentuneita.»


    Fredrik Røine

    Keittiöpäällikkö, Sundvolden Hotell

  • «Millum on sekä helppokäyttöinen että tehokas, ja inventaariosovelluksen ansiosta tuotteiden laskenta on nyt helpompaa kuin koskaan.»


    Anders Pertun

    toimitusjohtaja ja osakas, Hotel Fratelli (franchise), Strawberry Hotels

Tutustu muihin asiakastarinoihimme

Asiakkaamme kertovat