Keitä me olemme – tapaa 4 Millumilaista:
Simen – mukana vuodesta 2013!
Simen aloitti meillä vastavalmistuneena vuonna 2013. Hän työskenteli ensin asiakastuen parissa, kunnes siirtyi konsultointitiimiin, jossa hän nykyään vastaa omasta kehitystiimistään. Vuosien kokemuksella Simen tuntee järjestelmän läpikotaisin. Hänen työnsä ytimessä on uusien asiakkaiden järjestelmän käyttöönotto ja nykyisten asiakkaiden tukeminen. Simen on myös yksi Millumin näkyvistä kasvoista – tapaat hänet messuilla ja tapahtumissa. Eikä siinä vielä kaikki: Simen kuuluu vakiona myös firman juhlaorganisaatioon ja pitää huolen siitä, että tunnelma on kohdallaan.
Tanya – käyttäjäkokemuksen asialla
Tanya on työskennellyt Millumilla UX-suunnittelijana kesästä 2022 alkaen. Yhdessä muun UX-tiimin kanssa hän kehittää hankintajärjestelmän käyttäjäkokemusta – tavoitteenaan tehdä sen käytöstä mahdollisimman sujuvaa ja intuitiivista.
Työn lähtökohtana on käyttäjäymmärrys. Tanya kerää oivalluksia haastattelemalla käyttäjiä ja hyödyntämällä digitaalisia työkaluja ja analytiikkaa. Tämän pohjalta hän on mukana määrittelemässä, mitä järjestelmään kannattaa kehittää, jotta se vastaa käyttäjien arjen tarpeisiin entistä paremmin.
Linus – rakentaa käyttöliittymää
Linus aloitti Millumilla vuonna 2021 ja työskentelee front end -kehittäjänä. Hän vastaa niistä järjestelmän osista, jotka asiakas näkee ja käyttää – toisin sanoen käyttöliittymästä.
Päivittäisessä työssään Linus tekee tiivistä yhteistyötä sekä back end -kehittäjien että UX-tiimin kanssa. Hän on mukana toteuttamassa kehitystehtäviä ja varmistamassa, että uudet ominaisuudet toimivat saumattomasti.
Linus osallistuu myös ohjelmistopäivitysten julkaisuun ja esittelee tehdyt muutokset koko Millumin tiimille.
Vivian – asiakkaiden ääni Millumilla
Vivian on työskennellyt Millumilla avainasiakaspäällikkönä vuodesta 2012. Hänellä on vahva tausta matkailualalta sekä koulutuksen että työkokemuksen kautta – ja tuntee siksi asiakkaidensa arjen perinpohjaisesti.
Vivian on pääyhteyshenkilö useille Millumin suurimmista asiakkaista. Hän tekee tiivistä yhteistyötä sekä ostoketjujen että toimittajien kanssa ja toimii asiakkaan äänenä Millumin sisällä. Vivian tuo asiakkaiden tarpeet osaksi kehitystyötä ja varmistaa, että järjestelmää rakennetaan käyttäjien arkea kuunnellen.