Jump to main content

**We're working on making this site fully available in your language. Some sections are still being translated—thanks for bearing with us!**

Tehokas hankintaprosessi

 

Millum on hankintajärjestelmä, joka yhdistää koko Procure-to-Pay (P2P) -prosessin ja varmistaa, että kaikki hankinnat tehdään sopimusten mukaisesti, mukaan lukien ESG-toimenpiteet.

 

Järjestelmä koostuu eri moduuleista ja ominaisuuksista, jotka tehostavat hotellien, ravintoloiden, henkilöstöravintoloiden ja suurkeittiöiden päivittäistä toimintaa ja parantavat kannattavuutta.

Please accept marketing cookies to view this video.

Millumin hankintajärjestelmän hyödyt: 

Säästä aikaa ja rahaa. Tehosta toimintaa ja paranna kannattavuutta kokonaisvaltaisella hankintajärjestelmällä.

 

Kaikki yhdessä paikassa. Kaikki hankinnat yhdellä kirjautumisella.

 

Laatu ja hinta. Varmista oikea laatu oikeaan hintaan.

 

Sujuvampi arki. Hyödynnä toimintoja, jotka on suunniteltu helpottamaan hallinnollisia tehtäviä.

 

Täysi hallinta. Seuraa budjetteja tarkasti laskujen ja raporttien avulla.

 

Allergeenit ja ravintosisältö. Saat kattavat tiedot alkuperämaasta, ravintosisällöstä, allergeeneista ja paljon muusta.

 

Kestävä kehitys. Tee vastuullisia valintoja ja osoita, miten organisaatiosi edistää kestävän kehityksen tavoitteita.

 

Huomio. Saat arvokasta dataa siitä, mitä ostetaan, kuinka paljon ja mikä on kaikkien ruoka- ja juomaostojen ilmastovaikutus.

Haluatko lisätietoja?

Sinua voisi kiinnostaa myös