Tehokas hankintaprosessi
Millum on hankintajärjestelmä, joka yhdistää koko Procure-to-Pay (P2P) -prosessin ja varmistaa, että kaikki hankinnat tehdään sopimusten mukaisesti, mukaan lukien ESG-toimenpiteet.
Järjestelmä koostuu eri moduuleista ja ominaisuuksista, jotka tehostavat hotellien, ravintoloiden, henkilöstöravintoloiden ja suurkeittiöiden päivittäistä toimintaa ja parantavat kannattavuutta.
Millumin hankintajärjestelmän hyödyt:
Säästä aikaa ja rahaa
Tehosta toimintaa ja paranna kannattavuutta kokonaisvaltaisella hankintajärjestelmällä.
Kaikki yhdessä paikassa
Kaikki hankinnat yhdellä kirjautumisella.
Laatu ja hinta
Varmista oikea laatu oikeaan hintaan.
Sujuvampi arki
Hyödynnä toimintoja, jotka on suunniteltu helpottamaan hallinnollisia tehtäviä.
Täysi hallinta
Seuraa budjetteja tarkasti laskujen ja raporttien avulla.
Allergeenit ja ravintosisältö
Saat kattavat tiedot alkuperämaasta, ravintosisällöstä, allergeeneista ja paljon muusta.
Kestävä kehitys
Tee vastuullisia valintoja ja osoita, miten organisaatiosi edistää kestävän kehityksen tavoitteita.
Huomio
Saat arvokasta dataa siitä, mitä ostetaan, kuinka paljon ja mikä on kaikkien ruoka- ja juomaostojen ilmastovaikutus.